Dobra komunikacja to podstawa

Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą rozwinąć umiejętność skutecznej komunikacji, prezentacji i autoprezentacji oraz rozwiązywania konfliktów.
Planowany wymiar kursu to 12 godzin dydaktycznych w formie stacjonarnej lub zdalnej. Zajęcia prowadzone w grupie max. 20 osobowej.

Metody pracy: wykład, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe.

Uczestnicy szkolenia:

1) poznają zagadnienia dotyczące komunikacji interpersonalnej i prezentowania siebie (wystąpienia publiczne), komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz rozwiązywania konfliktów,

2) przećwiczą sposoby i techniki wspierające skuteczną komunikację,

3) rozwiną kompetencje komunikowania, prezentowania się oraz rozwiązywania konfliktów.

Treści programowe:

  • reguły efektywnej komunikacji,
  • powszechne błędy w komunikowaniu się,
  • bariery komunikacyjne,
  • umiejętności budujące porozumienie,
  • zasada dobrego słuchania,
  • test umiejętności mówienia,
  • konstruktywna konfrontacja,
  • zasady autoprezentacji, konflikt – istota i źródła, rodzaje konfliktów, etapy rozwiązywania konfliktów,
  • techniki i metody pozwalające wypracować konsensus w grupie,
  • strategie rozwiązywania konfliktów oraz warunki ich stosowania (rywalizacji, podporządkowanie, unikanie, kompromis, współpraca)
Pokaż więcej

Czego się nauczysz?

  • reguły efektywnej komunikacji, powszechne błędy w komunikowaniu się, bariery komunikacyjne, umiejętności budujące porozumienie, zasada dobrego słuchania, test umiejętności mówienia, konstruktywna konfrontacja, zasady autoprezentacji, konflikt – istota i źródła, rodzaje konfliktów, etapy rozwiązywania konfliktów, techniki i metody pozwalające wypracować konsensus w grupie, strategie rozwiązywania konfliktów oraz warunki ich stosowania (rywalizacji, podporządkowanie, unikanie, kompromis, współpraca)

Want to receive push notifications for all major on-site activities?