Kreowanie wizerunku marki

Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z kluczowymi aspektami kreowania wizerunku marki oraz dostarczenie im praktycznych narzędzi i strategii, które pozwolą świadomie budować pozytywny wizerunek na rynku. Dodatkowo, szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości uczestników na temat znaczenia zarządzania reputacją marki oraz naukę skutecznego wdrażania działań wizerunkowych. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zdobyć praktyczną wiedzę, analizując studia przypadków i ucząc się najlepszych praktyk z różnych branż.

Główne cele szkolenia:
– zrozumienie znaczenia wizerunku marki w kontekście budowania relacji z klientami i osiągania przewagi konkurencyjnej,
– rozwijanie umiejętności analizy rynku i grupy docelowej w celu lepszego zrozumienia potrzeb odbiorców poznanie procesu budowania tożsamości marki,
– wykorzystywanie narzędzi narracji i storytellingu do angażowania klientów oraz budowania emocjonalnych relacji z marką,
– poznanie kanałów komunikacji marketingowych i odpowiedni dobór form komunikacji do pożądanego wizerunku marki, treści oraz odbiorców,
– radzenie sobie z zarządzaniem reputacją marki, w tym budowaniem pozytywnego wizerunku oraz sytuacjami kryzysowymi,
– zapoznanie się ze strategiami budowania silnej marki osobistej.

 

Szkolenie jest skierowane jest do przedsiębiorców, organizacji i instytucji, które chcą doskonalić swoje umiejętności w świadomym budowaniu wizerunku marki na rynku. Zaproponowane treści będą wartościowe dla osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku marki w organizacjach, a także wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z brandingiem.

Metody dydaktyczne:
prezentacja multimedialna, case study (studia przypadków), dyskusja, praca w grupach, ćwiczenia praktyczne.

 

Treści programowe:
1. Wprowadzenie do kreowania wizerunku marki (definicja wizerunku marki i jego znaczenie, analiza przykładów skutecznego budowania wizerunku marki).
2. Badanie rynku i grupy docelowej (segmentacja rynku, zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań grupy docelowej, tworzenie persony, pozycjonowanie marki na rynku).
3. Tożsamość marki i jej wartości (misja, wizja, wartości, kreowanie unikalnej osobowości marki, elementy marki, identyfikacja wizualna, spójny wizerunek marki).
4. Budowanie narracji marki (archetypy marki, wykorzystanie storytellingu do angażowania i budowania relacji z klientami, unikalny głos marki i ton komunikacji).
5. Kanały komunikacji marketingowej (proces komunikacji marketingowej, działania w tradycyjnych mediach, niestandardowe formy komunikacji, analiza wybranych kampanii reklamowych).
6. Zarządzanie reputacją marki (budowanie zaufania oraz lojalności, monitorowanie opinii i reakcji klientów, reagowanie na sytuacje kryzysowe, budowanie pozytywnego wizerunku poprzez działania społeczne).
7. Personal branding (strategia tworzenia marki osobistej, działania wizerunkowe, wykorzystanie mediów społecznościowych).

Pokaż więcej

Czego się nauczysz?

  • Treści programowe:
  • 1. Wprowadzenie do kreowania wizerunku marki (definicja wizerunku marki i jego znaczenie, analiza przykładów skutecznego budowania wizerunku marki).
  • 2. Badanie rynku i grupy docelowej (segmentacja rynku, zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań grupy docelowej, tworzenie persony, pozycjonowanie marki na rynku).
  • 3. Tożsamość marki i jej wartości (misja, wizja, wartości, kreowanie unikalnej osobowości marki, elementy marki, identyfikacja wizualna, spójny wizerunek marki).
  • 4. Budowanie narracji marki (archetypy marki, wykorzystanie storytellingu do angażowania i budowania relacji z klientami, unikalny głos marki i ton komunikacji).
  • 5. Kanały komunikacji marketingowej (proces komunikacji marketingowej, działania w tradycyjnych mediach, niestandardowe formy komunikacji, analiza wybranych kampanii reklamowych).
  • 6. Zarządzanie reputacją marki (budowanie zaufania oraz lojalności, monitorowanie opinii i reakcji klientów, reagowanie na sytuacje kryzysowe, budowanie pozytywnego wizerunku poprzez działania społeczne).
  • 7. Personal branding (strategia tworzenia marki osobistej, działania wizerunkowe, wykorzystanie mediów społecznościowych).

Want to receive push notifications for all major on-site activities?