Marketing innowacji

Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij kurs
Odnośnik strony
Udostępnij w mediach społecznościowych

O kursie

Problematyka:

1. Istota innowacji

2. Klasyfikacja innowacji

3. Konsumenci innowacji produktowych

4. Zastosowanie narzędzi marketingowych we wspieraniu innowacji produktowych

5. Projektowanie strategii marketingowych wspierających komercjalizację innowacji produktowych

6. Ocena skuteczności wdrażania innowacji

Szkolenie dedykowane jest podmiotom gospodarczym – szczególnie start-upom, w zakresie tworzenia nowych produktów, oraz kształtowania marketingu innowacyjnych produktów na rynku w I fazie istnienia.

Czego się nauczysz?

  • Problematyka:
  • 1. Istota innowacji
  • 2. Klasyfikacja innowacji
  • 3. Konsumenci innowacji produktowych
  • 4. Zastosowanie narzędzi marketingowych we wspieraniu innowacji produktowych
  • 5. Projektowanie strategii marketingowych wspierających komercjalizację innowacji produktowych
  • 6. Ocena skuteczności wdrażania innowacji

Want to receive push notifications for all major on-site activities?